Veelgestelde vragen
Hoe werkt het?
Onze webshop is ingericht voor particulieren. Alle prijzen zijn dus inclusief 21% BTW.
Bedrijven kunnen natuurlijk ook bij ons bestellen. Bij meerdere aantallen kunnen wij een offerte opstellen en korting geven. Mail ons!
Wij verzenden alleen naar particulieren in Nederland en BelgiĆ« en landen buiten de Europese Unie. Dus bv niet naar particulieren in Duitsland of Frankrijk.Ā
Bedrijven in de Europese unie kunnen BTW verlegd inkopen. Stuur ons een mail.
Voor het verzenden kunnen kosten in rekening worden gebracht welke u voor het betalen kunt inzien en moet kiezen.
U kunt op onze webshop eenvoudig rondkijken en producten bestellen.
Orders gedaan op werkdagen voor 15:00 en voldaan met een Ideal betaling worden dezelfde dag met PostNL verzonden.
U kiest in het ācheck uitā scherm of u de bestelling wilt ophalen of laat opsturen en op welke wijze u wilt betalen.
U kunt betalen d.m.v. een gewone bankoverschrijving, Ideal, bancontact en contant/PIN bij ophalen bij Hamshop.
Natuurlijk kunt u uw bestelling ook doorgeven per email en uw goederen bij ons ā alleenĀ op afspraak – ophalen.
Mocht er tijdens het bestellen iets niet goed zijn gegaan … geen probleem!Ā Ā Mail ons en wij zetten het recht. In het ergste geval boeken wij u betaling direct terug!
Wij verzenden zoveel mogelijk en mits het veilig kan in de eigen verpakking. Transceivers en portofoons worden dubbel verpakt en opgevuld met beschermingsmateriaal (bubbels. kartonribbel en noppenfolie).
Wij verzenden alles volledig verzekerd met PostNL.
- U krijgt na uw bestelling van PostNL een email met Track&Trace code.
Bij PostNLĀ kunt u inloggen en eventueel zelf aangeven wanneer en waar uw pakket mag worden afgeleverd. Kan zelfs bij Albert Heijn!Ā
Hoe bestel ik een artikel?
Indien u uw keuze(s) heeft gemaakt dan doet u deze artikelen in de winkelwagen. Vervolgens klikt u op āafrekenenā of klikt rechtsboven op de āwinkelwagenā. U komt dan in het ācheck outā scherm. Was u al klant, log dan in. Geen klant? Dan dient u zich te registreren. In het midden ziet u de verzendopties met kosten en rechts staan de betaal mogelijkheden.
Hoeveel kost het verzenden?
De verzendkosten inclusief volledige verzekering zijn voor Nederland en BelgiĆ« ā¬8.41 per pakket.
Hoe veilig is winkelen op de Hamshop website?
Vanaf het moment dat u inlogt of registreert komt u in een beveiligde omgeving. U herkent dit aan het veranderen van het adres (URL) van HTTP naar HTTPS. De S staat voor SSL (Secure Sockets Layer ā zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer). Bovendien komt er in uw taakbalk (rechts van de URL en of onderin) een pictogram van een slotje in beeld. SSL is een wereldwijde internet beveiligingsprotocol. U bent dan, net zoals bijvoorbeeld met uw bank, verbonden via een 100% beveiligde verbinding. Als u op het slotje van onze website klikt op het slotje ziet u dat wij een SSL certificaat hebben. Een verbinding via Secure Sockets Layer garandeert het veilig gebruiken van websites en transacties op internet. Een SSL verbindingprotocol zorgt ervoor dat de verbinding echt en alleen tussen de klant en de webshop is en bovendien wordt versleuteld (gecrypteerd) waardoor deze volstrekt ontoegankelijk zijn voor derden.
Welke garantie heb ik bij Hamshop?
Op producten met een waarde tot ā¬200.- geeft Hamshop 12 maanden garantie. Producten met een hogere waarde 24 maanden. Bij gebruikte producten is het per product verschillend maar staat het expliciet vermeld bij het product.
Kan ik bij Hamshop apparatuur bekijken en of uitproberen?
Wij zijn in principe een Webshop maar u bent ā op afspraak – van harte welkom om apparatuur te komen bekijken en zelfs uit te proberen. Zie ook de beoordelingen op Google en op onze eigen webshop bij de producten.
Heeft Hamshop alles op voorraad?
In principe heeft Hamshop alles op voorraad. Zelfs apparatuur uit het hoge segment! Bij ieder product staat of het echt daadwerkelijk op voorraad is en het aantal.
Doet Hamshop reparaties?
Uiteraard! Zie de volgende alineaās:
Ik heb een probleem binnen de garantietermijn?
Een probleem (mankement) binnen de garantietermijn kunt u alleen bij ons claimen. U dient een schriftelijke (e-mail) omschrijving te maken van het probleem waarna wij u eventueel verzoeken om het betreffende apparaat naar ons te verzenden/brengen. Na onderzoek en een eventuele reparatie informeren wij u en kunt u het apparaat weer ophalen of terug laten sturen. Alle verzendkosten van en naar ons zijn voor uw rekening.
Ik heb een probleem buiten de garantietermijn?
Voor apparatuur waar geen garantie meer op zit kunt u terecht bij Hamradioservice www.hamradioservice.nl te Oldebroek. De eigenaar Leo Duursma (PA0LMD) is een vakkundige reparateur die zijn sporen ruimschoots heeft verdiend. Al tientallen jaren herstelde hij al apparatuur voor Hamshop welke niet meer onder de garantie van de fabrikant vielen. Uiteindelijk was er een overeenkomst tussen Yaesu, Hamshop en Hamradioservice waardoor zelfs onder fabrieksgarantie vallende apparatuur herstelt mag worden met behoud van garantie en kosteloze vervanging van defecte onderdelen. Het voordeel voor de klant is dat reparatietijd via deze wijze aanzienlijk korter is en er minder verzendingen van kostbare apparatuur zijn. Bovendien staan wij rechtstreeks in contact met Yaesu en Icom servicecenters waardoor backup is gegarandeerd. Voor reparaties en of onderdelen kunt u Leo rechtstreeks benaderen via info@hamradioservice.nl
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.