Klantenservice - Hamshop

Bestellen

U kunt op onze webshop eenvoudig rondkijken en producten bestellen. Een order gedaan op werkdagen voor 15.00 uur en voldaan met een Ideal betaling wordt dezelfde dag verzonden met PostNL U kiest in het “check uit” scherm of u de bestelling wilt ophalen of laat opsturen en op welke wijze u wilt betalen.

Verzenden & bezorgen

U kiest in het “check out” scherm of u de bestelling wilt ophalen of laat opsturen en op welke wijze u wilt betalen.

  • Een order gedaan op werkdagen voor 15.00 uur en voldaan met een Ideal wordt dezelfde dag verzonden met PostNL.
  • Wij versturen als het veilig kan zoveel mogelijk producten in hun eigen verpakking. Kostbare apparatuur etc. verpakken wij dubbel met beschermingsmateriaal (bv bubbels en noppenfolie) en volledig verzekerd met PostNL).
  • U krijgt na uw bestelling uiteraard een Track&Trace code per mail!
  • Van PostNL krijgt u ook een mail waarin u eventueel zelf kan aangeven wanneer en waar uw pakket mag worden afgeleverd. Kan zelfs bij Albert Heijn!

Betaalmogelijkheden

U kunt betalen d.m.v.

  • Een gewone bankoverschrijving
  • Ideal 
  • Bancontact
  • Sofort banking
  • Contant/PIN bij ophalen

Herroepingsrecht & ruilen

Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht of gewoon uw bestelling (in originele staat verkerende*) terug sturen en/of ruilen? Dat kan uiteraard! Mail ons uw verzoek met vermelding van het factuurnummer dan krijgt u binnen een werkdag antwoord hoe u het in uw geval het beste kan doen.

*Door een wide band modificatie vervalt de originele staat en het herroepingsrecht”

U kunt ook gebruik maken van het Webshop-Keurmerk herroepingsrecht formulier. Dit kunt u hier downloaden:

* door een wide band modificatie vervalt de originele staat

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Algemene Voorwaarden

Hamshop is aangesloten bij het WEBSHOP KEURMERK.

Alle foto’s en teksten op deze website zijn eigendom van HAMSHOP. Deze mogen NIET worden verveelvoudigd, gekopieerd, gepubliceerd, opgeslagen, aangepast of gebruikt in welke vorm dan ook, online of offline, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van HAMSHOP.

Winkelwagen